NYT for 2019..!
Flere medlemmer har efterspurgt et større overblik over kommende træningshold i Region Sydjylland.
For at efterkomme vore medlemmers ønsker, har TU besluttet at gøre en indsats for at dette kan lade sig gøre, hvorfor man fremover vil kunne se mange flere hold frem i tiden, under Tilmeld Træning.

Tilmeldingerne lukker som udgangspunkt dagen før træningsopstart. Er du kommet for sent til at tilmelde, kan du kontakte instruktøren for det pågældende hold, som vil prøve at hjælpe dig videre, hvis muligt.

Ovenstående havde ikke kunnet lade sig gøre, hvis ikke det var for Region Sydjyllands fantastiske instruktører og utrolige træningskoordinatorers store velvilje & indsats!

TU ønsker alle medlemmer god træning i 2019.

Træning i Region Sydjylland:
For at kunne deltage i Region Sydjyllands træning & arrangementer, skal du være medlem af Dansk Retriever Klub. Er du endnu ikke blevet medlem, kan du tilmelde dig her.

I Region Sydjylland bestræber vi os på at tilbyde et både bredt og varieret udvalg af træning, prøver og andre arrangementer. Til dette, har vi nogle ildsjæle - frivillige mennesker, der brænder for retrievere og deres ejere.

Træningsbeskrivelse:
Her kan du se, hvad vores træning indeholder.

Træning:
Vi vægter højt, at kvaliteten af den udbudte træning er i top. Derfor har vi også valgt at investere i den nye instruktøruddannelse, som DRK udbyder. Vi kan ikke sende alle vore instruktører afsted - lige som det heller ikke er alle der har interesse i den. Fælles for vores instruktører er dog alligevel, at de ALLE er dygtige og kompetente til at undervise dig og din hund..!

Skulle du mangle en type træning, eller har du bare en god idé, så kontakt Anja Harreby, som sidder i træningsudvalget.